Værd at vide om YouSee More

Her kan du læse spørgsmål og svar om fordelsprogrammet YouSee More.

Spørgsmål og svar

  1. Hvordan kommer jeg med i YouSee More?

    YouSee More er et fordelsprogram, hvor du får adgang til et katalog med fordele – helt uden ekstra betaling - hvis du har minimum 2 forskellige abonnementer (TV, Bredbånd og/eller Mobil) eller 1 Mobil abonnement + 1 Mobil Ekstraabonnement tegnet efter d. 10. februar 2019. Det er ikke alle TV, Bredbånd og Mobil-produkter, der kvalificerer til YouSee More. Se mere her eller ring til os på 70 70 40 40 for at få information om, hvilke produkter der kvalificerer til fordelsprogrammet.

  2. Hvad får jeg ud af at være med i YouSee More?

    Du har mulighed for at udskifte de fordele, du fik med, da du købte dine abonnementer. I vores fordelskatalog kan du vælge præcis de fordele, du ønsker, og du kan udskifte dem hver 30. dag på Mit YouSee.

    Ønsker du ikke at være en del af YouSee More, kan du opnå en reduktion i abonnementsafgiften. Oplysning om muligheden for fravalg kan fås ved henvendelse til YouSee.
  3. Hvordan finder jeg ud af om jeg er med i YouSee More?

    Du kan finde ud af om du har adgang til YouSee More ved at logge ind i Mit YouSee og se efter menupunktet ”YouSee More” i menuen til venstre.
  4. Hvad koster YouSee More?

    YouSee More koster ikke noget, og der er ikke nogen binding eller ekstra gebyrer. 
  5. Jeg har flere produkter fra YouSee, hvorfor er jeg ikke YouSee More kunde?

    Har du ikke YouSee More, selvom du minimum har 2 af produkterne YouSee Mobil, YouSee Bredbånd og YouSee Tv, skyldes det, at dine produkter ikke kvalificerer til YouSee More, eller at du ikke står som juridisk ejer af alle produkter i husstanden. Indgår ét eller flere af dine produkter i en foreningsaftale, vil de heller ikke give adgang til YouSee More. Du er meget velkommen til at ringe til os på 70 70 40 40 og taste 2. Her kan du høre mere om, hvordan du får YouSee More.
  6. Jeg har Grundpakken til mit tv, men kan ikke se den i YouSee More. Tæller den ikke med?

    Nej, Grundpakken giver desværre ikke adgang til YouSee More.
  7. Jeg betaler for YouSee-produkter igennem min bolig/antenneforening. Giver det adgang til YouSee More?

    For at blive medlem af YouSee More, skal du have et direkte regningsforhold med YouSee. Det vil sige at du eksempelvis skal have købt ekstra pakker som du betaler for direkte til os, for at du kan være med.
  8. Hvordan ser jeg, hvilke fordele, der er i fordelskataloget?

    Du finder fordelskataloget i Mit YouSee. Log ind og tryk på YouSee More-punktet i menuen til venstre – det tager dig til YouSee More-siden. Her kan du scrolle ned og se fordelskataloget.
  9. Hvordan udskifter jeg en fordel med en anden?

    Du udskifter dine fordele i Mit YouSee. Log ind, og tryk på YouSee More-punktet i menuen til venstre – det tager dig til YouSee More-siden, hvor du kan scrolle ned og se, hvilke fordele du allerede har. Her kan du læse mere om de enkelte fordele, eller udskifte dem ved at klikke på ”Skift fordel”.
  10. Hvordan kommer jeg i gang med at bruge den fordel, jeg har valgt?

    Når du har fået YouSee More, eller selv vælger en ny fordel, modtager du en mail fra os, hvor vi beskriver, hvordan du kommer i gang med at bruge din fordel. Du kan også finde beskrivelsen ved at gå ind på YouSee More på Mit YouSee og klikke ”Læs mere” ved den fordel, du har valgt.
  11. Får jeg flere fordele, hvis jeg har flere mobilabonnementer?

    Jo flere mobilabonnementer du har tegnet efter d. 10. februar 2019, jo flere fordele har du. Du får 1 ekstra fordel for hvert Ekstraabonnement, du tegner.
  12. Jeg har også mobilt bredbånd og fastnettelefon fra YouSee. Kan jeg så få YouSee More?

    Nej, Mobilt Bredbånd og Fastnettelefon giver ikke adgang til YouSee More. Kun produkterne YouSee Mobil, YouSee Bredbånd og YouSee Tv giver adgang til YouSee More.
  13. Hvor kan jeg finde mere hjælp til de enkelte fordele?

    Du kan læse mere om de forskellige fordele i YouSee More-oversigten.
#spoergsmaal-og-svar